Checklist¶
Hier vind je een overzicht van de belangrijkste zaken die je moet doen als docent binnen AO Toegepaste Informatica doorheen het jaar.
Voor de start van het nieuwe academiejaar¶
- Deze handleiding doornemen
- Cursus indien nodig updaten/aanpassen
- Handboeken en cursussen op de webshop plaatsen. Gebruik enkel ISBN-nummers doorgegeven via Standaard Boekhandel! Zie ook pagina webshop.
- Studiewijzer opmaken en beschikbaar maken op de Toledo-community [HWB] Toegepaste informatica afstandsonderwijs. Zie ook begeleiding studenten.
- Toledocursussen in orde zetten. Zie ook pagina Toledo. Vergeet volgende zaken niet:
- studiewijzer
- discussieforum
- inschrijfmodule voor facultatieve contactmomenten
Voor het eerste examenmoment¶
- Minstens 3 examenversies op Square zetten (minstens 5 dagen voordien). Zie ook pagina Square.
- in pdf onder examenversie (schriftelijk examen)
- in word onder extra bestanden (examen op afstand)
Tijdens het jaar¶
- Binnen de 3 werkdagen antwoorden op vragen (discussieforum)
- Binnen de 3 weken na een examen het examenpunt op Square ingeven
- Binnen de 4 weken (én voor het examen) feedback geven op opdrachten
Overzicht deadlines¶
Voorbereiding komende academiejaar¶
- ECTS-fiche (zie ook pagina ECTS): half juni
- webshop (zie ook pagina Webshop):
- eind mei: boeken doorgeven
- vanaf start herexamenperiode: webshop beschikbaar voor docenten
- tegen startdag: boeken en cursussen opladen in de webshop
1ste semester¶
- Toledo-cursussen (zie ook pagina Toledo): 13 september 2019
- punten Square (zie ook pagina Square) en KULoket (zie ook pagina KULoket): zelfde deadline als dagonderwijs
2de semester¶
- Toledo-cursussen (zie ook pagina Toledo): 13 januari 2020
- punten Square (zie ook pagina Square) en KULoket (zie ook pagina KULoket): zelfde deadline als dagonderwijs
Activiteiten¶
- startdag: 13 september 2019
- open campusdagen: 7-8 maart 2020 13u-17u
- infodagen: zaterdag 27 juni 2020 10u-17u en vrijdag 28 augustus 2020 16u-21u
- ontmoetingsavond: donderdag 13 februari